Auto krāsošana
Auto krāsošana un virsbūves remonts – Visiem patīk braukt spīdīgā un nesarūsējušā auto, protams, ir izņēmumi, bet skaidrs, ka visiem patīk izskatīties labi. Ja skatāmies Latvijas mērogā, tad pa ceļiem cilvēki pārvietojās ar vidēji 10 – 14 gadus veciem spēkratiem. Ikdienā iespējams nepievēršam uzmanību, kāda auto izrūsējušam slieksnim vai citai detaļai, bet skaidrs ir viens, ka šie bojājumi, precīzāk rūsa, ir ļoti bieži novērojama.
Nepieciešama ātra palīdzība ar auto remontu? Zvani mums + 371 23 777 337
Auto krāsošana
Neskaitot laika zobu, kas iegraužas jūsu auto, pastāv arī citas ikdienišķas likstas, kā piemēram, auto sadursmes. Tās mēdz būt skarbākas, kad auto vienīgais liktenis ir metāl lūžņos vai otrā scenārijā, kad auto ir cietis, bet to iespējams atjaunot līdz tā sākotnējam izskatam gandrīz par 95%. Jautāsiet kāpēc par 95%? Sasista automašīna nekad vairs nebūs tā pati, kas pirms tam, jo nereti tiek bojātas detaļas, ne tikai no virsbūves, bet gan zem tās. Sadursmes laikā pastāv iespēja, ka nolūzt kāds maznozīmīgs stiprinājums vai cita detaļa, kuru nav iespējams nomainīt tās oriģinālajā stāvoklī.
Piedāvājam
- Auto krāsošana
- Virsbūves pulēšana
- Auto sagatavošana krāsošanai
- Jebkuras detaļas krāsošana
- Pretkorozijas apstrāde
- Virsbūves remonts
- Bamperu remonts
- Optikas pulēšana
Skaties interesantus video mūsu YouTube kanāla
Auto krāsošana ir ļoti svarīgs posms automobiļa remonta vai atjaunošanas procesā.
Tas prasa precizitāti, uzmanību un pareizu tehnoloģiju izmantošanu. Process var nedaudz atšķirties, bet pamatprincipi ir šādi:
1. Sagatavošanas darbi
Pirms krāsošanas auto ir rūpīgi jāsagatavo:
Tīrīšana: Auto ir jānotīra no netīrumiem, eļļas un citām vielām, kas var traucēt krāsas pieķeršanos.
Noņemšana: Jānoņem visas detaļas, kas netiks krāsotas vai varētu tikt bojātas krāsošanas laikā.
Virsma: Bojātās virsmas tiek izlīdzinātas. Ir svarīgi panākt maksimāli gludu virsmu, jo jebkādas nepilnības būs redzamas zem krāsas.
Gruntēšana: Lai uzlabotu krāsas pieķeršanos un aizsargātu metālu, virsma tiek gruntēta. Gruntējums arī palīdz izlīdzināt nepilnības virsmā.
2. Izolācija
Lai aizsargātu apgabalus, kas netiek krāsoti, tiek izmantota speciāla lente un plēve. Tas ir svarīgi, lai nodrošinātu tīru un profesionālu darba iznākumu.
3. Krāsošana
Bāzes krāsojums: Izvēlētā krāsa tiek uzklāta vairākos slāņos. Katrs slānis tiek rūpīgi nožāvēts pirms nākamā uzklāšanas. Lai vienmērīgi izklātu krāsu, tiek izmantota profesionāla krāsošanas pistole.
Skaidrā pārklājuma uzklāšana (lakas slāņi): Pēc krāsas nožūšanas tiek uzklāts pārklājums, lai nodrošinātu spīdumu un aizsardzību krāsai. Tas tiek darīts vairākos slāņos.
4. Žūšana un pārbaude
Pēc krāsošanas auto tiek atstāts žūt speciāli paredzētā vietā. Kad virsma ir pilnībā nožuvusi, tiek veikta detalizēta pārbaude, lai pārliecinātos par krāsas kvalitāti un vienmērību.
5. Pulēšana
Lai izceltu spīdumu un novērstu nelielas nepilnības krāsas virsmā, bieži vien tiek veikta pulēšana. Tas tiek darīts ar īpašiem instrumentiem un materiāliem.
6. Montāža
Visbeidzot, noņemtās detaļas tiek atkal piemontētas, un auto ir gatavs lietošanai.
Auto krāsošana – Kvalitatīvai auto krāsošanai nepieciešami ne tikai pareizi materiāli un instrumenti, bet arī profesionāļu pieredze un uzmanība pie detaļām. Pareizi izpildot visus soļus, var iegūt teicamu rezultātu, kas aizsargās auto virsmu un uzlabos tā izskatu ilgiem gadiem.