Noderīgi
Noderīgi – Regulāri publicējam kādu garāku vai īsāku rakstu par autiņiem, servisiem, remontiem un notikumiem uz ceļa. Seko mūsu Facebook lapā un lasi arī tur
Nepieciešama ātra palīdzība ar auto remontu? Zvani mums + 371 23 777 337
Noderīgi – Regulāri publicējam kādu garāku vai īsāku rakstu par autiņiem, servisiem, remontiem un notikumiem uz ceļa. Seko mūsu Facebook lapā un lasi arī tur
Nepieciešama ātra palīdzība ar auto remontu? Zvani mums + 371 23 777 337
Kā izvēlēties īsto autoservisu? - Autoserviss ir vieta, kur jūs vedat vai aizvelkat savu auto, lai veiktu tā apkopes, remontu un citus saistītus darbus ar auto laba tehniskā stāvokļa uzturēšanu.
Autoserviss ir vieta, kur jūs vedat vai aizvelkat savu auto, lai veiktu tā apkopes, remontu un citus saistītus darbus ar auto laba tehniskā stāvokļa uzturēšanu. Izklausās pēc definīcijas, bet šoreiz mēs gribam mazliet palielīties par GT Garage autoservisu un kopsummā parunāt par to, kas ir labs serviss un kā izvēlēties vietu kur remontēt savu autiņu.
Nepieciešama ātra palīdzība ar auto remontu? Zvani mums + 371 23 777 337
Servisa apmeklējums būtu nepieciešams vidēji pēc 10 000 nobrauktu kilometru. Apmēram pēc šādas distances automašīnai ir jāmaina eļļa, gaisa filtri, degvielas un eļļas filtri. Kā arī nepieciešams veikt auto vispārīgo diagnostiku, lai pārliecinātos, ka nav radušās problēmas, kas var apdraudēt ceļu satiksmi. Šis būtu pēc ābeces, bet ne vienmēr autovadītāji ir tik apzinīgi un to dara. Ja automašīnai netiek veiktas laicīgas apkopes, pastāv liels risks, ka automašīnai būs nepieciešams lielāks remonts nekā plānotā pamata apkope.
Mūsu ieteikums – braucam uz autoservisu pēc ražotāja rekomendētā nobraukuma un izvairāmies no liekiem tēriņiem.
Autoserviss – Otrs populārs faktors, kad nepieciešams autoservisa apmeklējums ir ritošās daļas defekti. Tie kuri pārvietojās pa Latvijas ceļiem, mēs domājam – skaidrojumi ir lieki. Ceļu stāvoklis ir slikts un automašīnai tas noteikti nenāk par labu.
Ja jūtam vibrāciju stūrē, bremzējot vai dzirdam neprastas skaņas, klaboņu no auto apakšas – dodamies uz servisu, negaidām īsto brīdi, jo pastāv liels risks palikt ceļa malā vai pat ļaunāk – izraisīt ceļa satiksmes negadījumu.
Autoserviss – Trešais faktors ir dzinējs un ar to saistītās detaļas un mehānismi. Kā jau mēs zinām mūsdienās autoražotāji paredz, ka bez problēmām varēsiet nobraukt līdz 100 000 km, protams, atkarīgs no auto ekspluatācijas. Pēc šīs distances noteikti jāveic auto pilna diagnostika, lai pārliecinātos par kādas konkrētas detaļas stāvokli un problēmu, vai nodiluma gadījumā to laicīgi nomainītu. Tādā veidā vēlāk nebūtu jātērē milzu nauda dzinēja maiņai vai pat auto maiņai.
Šīs posms noteikti nebūs vieglākais, protams, ja nebūsiet atraduši pirms tam jau mūsu servisu GT Garage, kas ir viens no profesionālākajiem servisiem ar pieņemamām cenām un draudzīgu attieksmi pret savu klientu
Paskatīsimies globāli uz šo jautājumu.
Ja radušās problēmas ar auto tad kā jau minējām augstāk – jābrauc uz autoservisu. Primāri Jūs varat meklēt servisu pēc paziņu vai draugu rekomendācijām. Pajautājiet viņu pieredzi servisos kur viņi ir remontējuši auto un novērtējiet izvēli pēc rekomendācijas. Ja Jums nav paziņu kam ir auto vai nav vispār paziņu un draugu, tad noteikti jums ir viedierīce kurā ir internets un google.
Meklējiet autoservisus pēc Google ierakstītiem atslēgas vārdiem: autoserviss, labs auto serviss, godīgs auto serviss vai konkrētas frāzes kā: dzinēja remonts, ritošās daļas remonts, auto krāsošana. Rezultāti ko sniegs google būs gana daudz, bet vai pirmā uzspiestā saite meklēšanas rezultātos būs īstā, to mēs nevaram pateikt.
Mūsdienās Googlē reklamējās simtiem autoservisi, kā arī vēl simtiem ir atrodami organiskajos meklēšanas rezultātos. Ja esam atraduši favorītu, tad painteresējamies tur pat googlē ierakstot atsauksmes un citu cilvēku viedokli par servisu. Jāsaka, ka ne vienmēr atsauksmes, gan sliktās, gan labās ir objektīvas, bet lēmumu pieņemt tas palīdzēs. Esam godīgi – par mums arī ir bijusi kāda slikta atsauksme, bet par kuru uzņēmumu gan to nav? :))
Kā zināt, ka netiec apkrāpts, ja esi jauns klients nezināmā servisā?
Šo niansi būs atklāt grūtāk, bet nebūs arī neiespējami. Lielākais jautājums ir par to, ja tiek mainīta kāda detaļa, vai tiešām tā tiek nomainīta un kā zināt vai nav uzlikta lietota vai atjaunota? Ja neesat auto tehniskā stāvokļa un remonta lietpratējs, tad iesakām pēc auto saņemšanas no servisa pieprasīt veikto darbu darbu sarakstu un detaļu sarakstu, kas nomainītas. Protams, ja auto rūc un brauc un problēmas ir novērstas, būtu lieki strīdēties un jautāt vai tiešām uzlikāt detaļas ko solījāt? Jums ir iespēja aizbraukt uz neatkarīgu servisu un veikt auto diagnostiku pēc sveša servisa apmeklējuma.
Arī GT garage piedāvā šādu pakalpojumu. Ja nejūtaties droši un ir aizdomas, ka remonts ir bijis negodprātīgs un no Jums iekasēta pārāk liela summa, mēs pārbaudīsim nomainīto detaļu stāvokli un remonta kvalitāti. Sazinies ar mums
Ko ieteicams nedarīt apmeklējot autoservisu?
Minēsim parastu piemēru ar pacientu un dakteri. Kad ejat pie ārsta bez medicīniskās izglītības, tad jūs noteikti uzticaties speciālistam. Bet protams, ir gadījumi, kad pacients vēlas ārstēt sevi pats un pie daktera iet apstrīdēt viņa lēmumus.
Iespējams kādā no gadījumiem jums būtu taisnība, bet tas būtu mērāms 1 pret 1000 gadījumos.
Tā pat ir ar auto servisu – ja neesat mehāniķis vai ar atbilstošo izglītību nemēģiniet mācīt autoservisa darbiniekus, protams, tas neaizliedz jums iesaistīties diskusijās, jautāt par problēmas rašanos iemeslu un jautāt, ko tieši servisā darīs, lai novērstu problēmu.
Vēlaties cilvēcīgu un profesionālu attieksmi autoservisā? Braucat pie mums – GT Garage. Sazinies ar mums un apskati kartē kur atrodamies
Nepieciešama ātra palīdzība ar auto remontu? Zvani mums + 371 23 777 337